11 czerwca 2013

Port w Gdańsku.

25 komentarzy:
 
Jak już mówiłam, nasz pobyt nad morzem zaplanowaliśmy sobie dość aktywnie. Cały dzień dzisiaj byliśmy daleko od domu. Pare fajnych miejsc już odwiedziliśmy, mamy mnóstwo zdjęć, które będę na pewno regularnie wkładać. Ten post akurat jest z portu w Gdańsku. Ciekawe miejsce z wieloma uroczymi kawiarenkami i restauracjami wzdłuż portu i co chwile dobijające do brzegu stateczki.
Sprawdziły się nawet sandały, które pokazywałam Wam w ostatnim poście jako nowość. Wyglądaja nie wygodnie, ale tak w ogóle nie jest. Są stabilne, a dzięki platformie nie wydają się takie wysokie. A poza tym robią wrażenie, jeszcze w mojej szafie takich butów nie było! :)
A dopełnieniem całego stroju jest biżuteria z be-fashion. Bardzo podobają mi się ozdoby na ręce, ale jakoś nigdy ich nie miałam. Na szczęście sklep internetowy be-fashion mi pomógł. :)








Bluzka i spodnie - BERSHKA || Buty - CZASNABUTY || Biżuteria - BE-FASHION 

25 komentarzy:

  1. jako rodowita gdańszczanka muszę Cię trochę poprawić
    to na co patrzysz, to nie jest port, ale Marina, która jest usytuowana na Ołowiance

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie postaramy się zrobić także zdjęcia w Porcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Trójmiasto :) Gdańsk równiez. Przepieknie wygladasz kochana, no nie moge sie napatrzec! Buty sa obledne! gdy je zobaczylam w notce nowosci pomyslalam...kurcze fajne ale takie dziwne, ciekawe jak na nodze wygladaja - i wygladaja ZAJEBISCIE! chce takie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz :)
    Ach jak ja lubię patrzeć na tak pozytywne i pełne uśmiechu fotki :D

    Jeżeli mogę to następnym razem poproszę o ułożenie włosków na np. Longorię ;)
    W takich loczkach będzie Ci cudnie!!!

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na stopie te buty o wiele lepiej wyglądają, aż też mam ochotę na takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie świetne te buty! Nieziemskie! Jeszcze jak mówisz, że wygodne to tylko pozazdrościć. Ja niestety na siebie nie mogę nic szałowego znaleźć nie robią małych 35 ;( Ale i tak BOSKIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu i słonecznej pogody :)

    Śliczną masz bluzeczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę.. wyglądasz świetnie.
    Przepiękne buty!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz. Świetna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty na stopie prezentują się fenomenalnie :) piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz, a zdjęcia rewelacyjne :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty! Wygladają mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, bardzo fajny look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ahah oj widze, że koszula z H&M cieszy się popularnościa, też ja mam:)
    ale masz cudaśne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie, zwłaszcza w tej koszuli :) i biżu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo miły uśmiech :) Bluzeczka rewelacyjna, do tego buty świetnie się prezentują :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są genialne, a na pazurkach piękne ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula też ja mam w swojej szafie:-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) Piękny masz uśmiech. W ogóle wszystko ślicznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin