3 września 2011

Czarno - biało :)

1 komentarz:
 
Hej :) Jak tam dziewczyny?

Jak obiecałam dzisiaj dla was nowy outfit :)
Dziś klasycznie, czarno-biało. Byłam na imieninach u dziadka i wydawał mi się ten zestaw odpowiedni :) a Wam jak się podoba?





Przepraszam, za brak uśmiechu, ale jakoś nie mam humoru dzisiaj :(

Mam na sobię:
Spodnie - a la legginsy, a z przodu materiał podobny do zamszu, bardzo fajne, wygodne spodnie, kupione na Wielkopolskiej Giełdzie Odzieżowej,
Bluzeczka - również WGO.
Buciki, torebeczka, pierścionek i pasek - Primark :)

Mam nadzieje, że się podoba.
Właśnie jestem w trakcie rozjaśniania włosków, cały czas farbowałam na czarno, aż w końcu mi się znudził.. Raz już rozjaśniałam, jutro jeszcze raz, dlatego jak na razie kolor nie jest fajny :p;/

Buziakii !!!!!! ♥

1 komentarz:

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin